مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-02فناوري

نماینده مجلس: وزارت ارتباطات پاسخگوی سرعت نامطلوب اینترنت ثابت باشد


لطف الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون مشترک طرح صیانت پیرامون گلایه ها در خصوص سرعت و کیفیت اینترنت هم گفت: در این حوزه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی است و باید پاسخگوی سرعت و کیفیت نامطلوب اینترنت ثابت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از سیتنا، سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: باید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوی سرعت و کیفیت نامطلوب اینترنت ثابت باشد و اگر در این زمینه شکایتی به سمع کمیسیون اصل 90 برسد، قطعا مجلس وارد خواهد شد.

لطف الله سیاهکلی پیرامون حملات سایبری ماه های اخیر به برخی زیرساخت های ارتباطی کشور، گفت: هر نهاد و سازمانی نسبت به نرم افزارها و استفاده از محیط مجازی مسوول است و باید در انتخاب، خرید، نصب و نگهداری آن توجه لازم را داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، ادامه داد: اولین موضوع در حوزه نرم افزارها، ایجاد امنیت و عدم دسترسی در برابر کسانی است که نیاز به دسترسی آنها نیست.

کارشناسی که نرم افزار می نویسد باید سطح دسترسی را برای افرادی تعریف کند که در حوزه ی وظایف آن نهاد و سازمان است و در همین حال وقتی سطح دسترسی برای دیگران تعریف نمی شود، سطح امنیتی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: وزارت ارتباطات پاسخگوی سرعت نامطلوب اینترنت ثابت باشد

نماینده مجلس: وزارت ارتباطات پاسخگوی سرعت نامطلوب اینترنت ثابت باشد