مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-02سياسي

نارضایتی مردم از تبعیض و عدم نظارت است/ باید با مردم صادق بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، علی قشقایی مشاور استاندار و مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا، اظهار کرد: بخش عظیمی از ناراحتی مردم از تبعیض ها و عدم وجود نظارت است و نه از کمبودها؛ اگر تبعیض ها را برطرف و نظارت ها را بیشتر کنیم مردم با کمبودها کنار خواهند آمد.

وی گفت: در صورتی که با مردم صادقانه صحبت کنیم و آنها صداقت کلام ما را باور کنند، همدل و همراه با مسئولان، بسیاری از مشکلات را حل می کنند.

مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: وجود خشکسالی، کمبود آب و فرونشست زمین در دیار 15 خرداد، یک واقعیت است که اگر ابعاد مختلف اطلاع رسانی کنیم، خود مردم نه تنها درستی انسداد چاه های غیرمجاز را تایید می کنند بلکه در این راه همراهی می کنند.

قشقایی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های دامی شهرستان پیشوا، باید نظارت جدی در بحث توزیع نهاده های دامی وجود داشته باشد که در غیر این صورت با تهدید جدی در حوزه امنیت غذایی مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: نظارت، هزینه ای ندارد ولی اگر در این امر مهم کوتاهی شود هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل خواهد شد.

  مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: از دستگاه ها هیچ بهانه ای از جمله کمبود نیرو، امکانات و بودجه را برای قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم از تبعیض و عدم نظارت است/ باید با مردم صادق بود

نارضایتی مردم از تبعیض و عدم نظارت است/ باید با مردم صادق بود