مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-02پزشكي

کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 1021 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.

- دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 66 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 82 هزار و 698 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 630 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود 20 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.

وی افزود: متاسفانه در طی 20 روز گذشته ،12 بیمار کرونایی در استان فوت نموده اند که 11 بیمار سن بیشتر از 65 سال داشته اند و فقط یک مورد سن 51 سال داشته است و 10 بیمار بیماری زمینه ای داشته اند .

لذا لازم است همه افراد بالای 60 سال که دارای بیماری زمینه ای می باشند و یا فاقد بیماری رمینه ای می باشند دوز واکسن یادآور را تزریق نمایند تا شاهد کاهش مرگ و میر در سنین بالاتر از 60 سال باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد