مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-02سياسي

رییس جمهور: بودجه داروی بیماران اس ام ای برای 6 ماه تامین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته ابراهیم رییسی، رییس جمهور پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده های بیماران SMA که مقابل مجلس تجمع کرده بودند، - رییسی دستور تامین بودجه بیماران برای 6 ماه جهت بررسی اثربخشی دارو را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته ابراهیم رییسی، رییس جمهور پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده های بیماران SMA که مقابل مجلس تجمع کرده بودند، به صورت سرزده حضور یافت.

رییس جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده بیماران مبتلا به SMA، به آن ها اطمینان داد که دولت برای برطرف کردن مشکلات دارو و درمان کشور به ویژه بیماران خاص مانند این بیماران تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

به همین منظور امروز جلسه ای با حضور رییس جمهور، وزیر بهداشت، نماینده بیماران sma، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

بودجه مورد نیاز بیماران خاص نیز از سوی وزیر بهداشت اعلام شوددر این جلسه حجت الاسلام ابراهیم رییسی، رییس جمهور ضمن دیدار با نمایندگان بیماران اس ام ای بیان کرد: باید هر کاری که باعث کاهش آلام و رنج خانواده ها می شود، انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: بودجه داروی بیماران اس ام ای برای 6 ماه تامین شود

رییس جمهور: بودجه داروی بیماران اس ام ای برای 6 ماه تامین شود