مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-02سياسي

ذخیره گندم در وضع مطلوبی است/ 26 هزار تن در سیلوها ذخیره شده


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ذخیره گندم استان در وضعیت مطلوبی است، گفت: حدود 26 هزار تن گندم در سیلوها ذخیره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری الله کرم نصیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به این استان در آینده ای نزدیک، گفت: تعدادی طرح و پروژه دارای اولویت در استان که پیشرفت و توسعه این استان را تسریع خواهد کرد در این سفر ارائه می شود.

وی افزود: پروژه آبرسانی بن- وجود ندارد، اکنون 33 طرح سرمایه گذاری در حوضه زاینده رود معطل تخصیص آب هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ذخیره گندم استان در وضعیت مطلوبی است، عنوان کرد: 5 هزار تن گندم در آذرماه توزیع شده است و 10 هزار تن نیز آماده حمل به استان بوده و حدود 26 هزار تن گندم نیز در سیلوها ذخیره شده است.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید بر بحث توزیع نهاده های دامی کنترل و نظارت بیش تری داشته باشد، در خصوص قیمت آرد نیز تا حدودی نگرانی وجود دارد، برخی استان ها قیمت را افزایش داده اند، اما در استان قیمت تغییری نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره گندم در وضع مطلوبی است/ 26 هزار تن در سیلوها ذخیره شده

ذخیره گندم در وضع مطلوبی است/ 26 هزار تن در سیلوها ذخیره شده