مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-02سياسي

طرح جامع شهر همدان در شورای شهر رد شد


رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر همدان از رد و عدم تأیید طرح جامع شهر همدان در صحن شورا خبر داد.

- به گزارش، سعید حاجی بابایی در حاشیه صحن شورای اسلامی شهر همدان با اعلام این خبر افزود: طرح جامع شهر همدان پس از بررسی در چهل و دومین جلسه صحن شورا با حضور مشاور طرح و کارشناسان تشکیل و مطرح شد که به دلیل اشکالات موجود مورد تأیید شورای شهر قرار نگرفت و مقرر شد پس از رفع مغایرت ها و اشکالات توسط مشاور طرح مجدداً به شورای شهر ارسال شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر همدان یکی از مسائل با اهمیتی که این روزها دغدغه مردم شهر و مسئولان شهر و استان است، اضافه کرد: روزهای نخست شروع کار ما در شورای شهر با بررسی این طرح مصادف شد.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: طرح جامع شهر همدان که می بایست صرفاً در فضای کارشناسی مورد بررسی و تحلیل قرار می گرفت متأسفانه تبدیل به یک موضوع سیاسی شد و اعتقاد دارم آسیب آن را مردم و شهر همدان خواهد دید.

حاجی بابایی در این راستا یادآور شد: در هر صورت شورای شهر مطابق وظیفه قانونی خود خروجی نهایی این طرح را در جلسات متعدد کمیته علمی معماری و شهرسازی مرکز پژوهش های شورا با حضور اساتید برجسته شهرسازی و معماری بررسی قرار داد و نهایتاً به صحن شورا برای تصمیم گیری نهایی ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر همدان در شورای شهر رد شد

طرح جامع شهر همدان در شورای شهر رد شد