مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-02سياسي

استاندار: نظر رییس جمهور توجه به کشاورزی و دامداری در چهارمحال و بختیاری است


رییس محترم جمهور در حکم بنده هم تاکید بر طرح های کشاورزی و دامداری در استان داشتند و همه می دانیم که آب شرط اول برای صنعت کشاورزی و دامداری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری و در جمع مدیران، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه توفیق نداشتم بنده خدمت خیلی از بزرگواران در شهرستان ها باشم به زودی سفرهای شهرستانی و اداری را به صورت سرزده برنامه ریزی خواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه در خصوص سفر هیات دولت به استان و همچنین تنظیم و ویرایش برنامه سال آینده باید برنامه ریزی کنیم.

وی به مسئله آب نیز اشاره کرد و افزود: رییس محترم جمهور در حکم بنده هم تاکید بر طرح های کشاورزی و دامداری در استان داشتند و همه می دانیم که آب شرط اول برای صنعت کشاورزی و دامداری محسوب می شود لذا باید برای این موضوع تدبیر جدی صورت گیرد که هم عدالت در بحث توزیع آب رعایت شود و هم کشاورزی و دامداری در این استان رونق بگیرد.

حیدری افزود: در طرحی که در سفر رییس محترم جمهور باید ارائه شود هم باید نظر کارشناسان و متخصصان و هم امام جمعه محترم لحاظ شود تا طرحی پخته و منطقی ارائه کنیم؛ البته جلسه ای با رؤسای بانک ها و شهرداران خواهیم داشت و نظرات این عزیزان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: نظر رییس جمهور توجه به کشاورزی و دامداری در چهارمحال و بختیاری است

استاندار: نظر رییس جمهور توجه به کشاورزی و دامداری در چهارمحال و بختیاری است