مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-02سياسي

آقای قالیباف؛ ارائه شفافیت آرای نمایندگان را به هفته های بعد موکول نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای محمد باقر قالیباف رییس مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای به رییس شورای اسلامی، خواستار هر چه زودتر ارائه شفافیت آرای نمایندگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای محمد باقر قالیباف رییس مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی، خواستار ارائه شفافیت آرای نمایندگان شد.

متن نامه به شرح زیر است: سلام علیکم؛جناب آقای محمد باقر قالیباف ریاست محترم مجلس دوره یازدهم شورای اسلامیسلام علیکم.

همانطور که مستحضرید مجلس یازدهم با شعار انقلابی و شفافیت آرا به روی کار آمد و با گذشت دو سال از شروع کار مجلس همچنان این امر مغفول مانده است.

شفافیت در منظرامیرالمومنین علیه السلام بدین سان دارای اهمیت و ارزش است که در نامه خود به مالک بیان فرمود:《و ان ظنت الرعیه بک حیفا فاصحرلهم بعذرک از این عبارت قاعده اصهار در حکمرانی به دست می آید.

اصهار یا صحرا گونگی یعنی مانند صحرا که فضای باز است، همه چیز به صورت شفاف در محضر مردم است؛ و در ادامه نامه به مالک می فرماید: ان لا احتجز دونکم سرا الا فی حرب》بخش اول این موارد نیز تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای قالیباف؛ ارائه شفافیت آرای نمایندگان را به هفته های بعد موکول نکنید

آقای قالیباف؛ ارائه شفافیت آرای نمایندگان را به هفته های بعد موکول نکنید