مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-02سياسي

نظر استاندار سمنان درباره انتصابات چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان اظهار کرد: انتخابات در استان سمنان به واسطه وفاق و همدلی که بین تمامی ارکان برگزاری انتخابات ازجمله دفتر نظارت و بازرسی وجود داشته، همواره بدون حاشیه و به صورت مطلوب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه  تأمین امنیت داخلی و برگزاری امر انتخابات، دو وظیفه ذاتی وزارت کشور است، افزود: در حوزه انتخابات و برگزاری این امر، همواره باید بر مُر قانون تأکید داشته و در این مسیر گام برداشت.

استاندار سمنان ادامه داد: وفاق و صمیمیت همراه با حفظ جایگاه بین ارکان برگزاری انتخابات، رمز موفقیت در امر انتخابات است که همواره در استان سمنان به آن تأکید شده و در ادامه نیز چنین خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه در استان سمنان در بین الحرمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در راستای رضایت خداوند متعال عمل خواهیم کرد، گفت: مؤلفه های امانت داری و تضییع شدن حق الناس در برگزاری انتخابات، در استان به صورت جدی موردتوجه است.

وی تصریح کرد: برای پیشبرد بهتر و تسریع در انجام امور، از ظرفیت نیروهای توانمند، انقلابی، جهادی، پای کار و فعال، صاحب فکر و دارای شناخت کامل به استان استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر استاندار سمنان درباره انتصابات چیست؟

نظر استاندار سمنان درباره انتصابات چیست؟