مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-02اجتماعي

کاهش 8 درجه ای دما هوا در کرمانشاه/سامانه جدید بارشی وارد می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش هشت درجه ای هوا در کرمانشاه و ورود یک سامانه بارشی طی امروز خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی از امروز پنجشنبه یازده آذر ماه سامانه بارشی ناپایداری وارد استان کرمانشاه خواهد شد که جو منطقه را با کاهش دمای هوا در اکثر مناطق استان متأثر خواهد کرد.

وی افزود: با ورود این سامانه بارش باران در استان کرمانشاه به خصوص نواحی شرقی و شمال شرقی استان کرمانشاه مانند سنقر و کلیایی، کنگاور و اورامانات آغاز می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل کاهش دمای هوا در نواحی شرقی و شمال شرقی و نیز در ارتفاعات استان کرمانشاه بارش برف پیش بینی شده است.

دولتشاهی بیان کرد: میزان بارندگی های این سامانه برای شهر کرمانشاه پنج الی 6 میلی متر برآورد شده است و همچنین کاهش هشت درجه ای دمای هوا طی روزهای پنج شنبه تا شنبه برای شهر کرمانشاه پیش بینی می شود.

وی گفت: وزش باد نسبتاً شدید در استان کرمانشاه طی امروز به وقوع خواهد پیوست که سرعت آن از 50 کیلومتر بر ساعت بیشتر نخواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های بارشی و کاهش دما خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی در استان کرمانشاه جمع آوری و کیسه گیری محصولات برداشت شده نظیر پیاز و سیب زمینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درجه ای دما هوا در کرمانشاه/سامانه جدید بارشی وارد می شود

کاهش 8 درجه ای دما هوا در کرمانشاه/سامانه جدید بارشی وارد می شود