مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-02اجتماعي

جای خالی آموزش درباره نحوه رویارویی با زلزله


رییس سابق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، راه اندازی خانه های هلال در محله های مختلف تهران را بستری مناسب برای ارایه آموزش های امدادی و رویارویی با شرایط بحران به شهروندان تهرانی دانست و گفت: - سوله های بحران شهرداری هم می تواند برای ترویج این مهم در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا کرمی محمدی افزود: زلزله یکی از بحران های خطرناک پیش روی شهر تهران است که با توجه به وضعیت گسل های این شهر نمی توان منکر وقوع آن در پایتخت شد.

رفتار مردم در زلزله های اخیر حکایت از جای خالی آموزش به هنگام رویارویی با این بحران دارد و امیدواریم جمعیت هلال احمر در دوره جدید مدیریت خود بیش از گذشته به این مهم توجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، این عضو هیات علمی در دانشگاه خواجه نصیر طوسی از دکتر پیرحسین کولیوند به عنوان یکی از مدیران خوش فکر و باتجربه حوزه بحران یاد کرد و گفت: انتخاب او به عنوان رییس سازمان جمعیت هلال احمر ایران را باید به فال نیک گرفت، چراکه قطعا همچون گذشته می توانند با خلاقیت های مدیریتی خود مانند عملکردی که در اورژانس داشتند، منشأ اتفاقات خوبی در جمعیت هلال احمر و بحران های پیش روی کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی آموزش درباره نحوه رویارویی با زلزله

جای خالی آموزش درباره نحوه رویارویی با زلزله