مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-02اجتماعي

40 گسل زنجان را تهدید می کند


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: 40 گسل زنجان را تهدید می کند.

- صفی الله کرامتی صبح امروز (11 آذرماه) در مانور ساعت صفر خرم دره با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی های لازم برای مقابله با هر بحرانی در استان زنجان، اظهار کرد: هر چه سطح آموزش ها و مانورها بیشتر باشد، سطح آمادگی ها نیز بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش موثر دهیاران در مقابله با بحران در روستاها به عنوان مدیران بحران روستایی، تاکید کرد: تمهیدات دهیاران در روستاها تاثیر به سزایی در مدیریت بحران در این مناطق دارد، به همین خاطر توجیه دهیاران و ارائه آموزش های لازم به آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، زیرا هر چه سطح آموزش ها بالاتر باشد در زمان حادثه کمتر دچار تلفات خواهیم شد.

این مسئول با بیان اینکه زنجان از استان های زلزله خیز است، به طوری که 40 گسل پیرامون و داخل استان را تهدید می کند، ادامه داد: با توجه به همین موضوع حفظ آمادگی باید همواره مورد توجه اعضا و مدیران بحران قرار گیرد.

کرامتی با تاکید بر اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی، اقدامات خوبی در سطح شهرها و روستاها در حوزه مقاوم سازی منازل مسکونی صورت گرفته است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه بحران به آن توجه ویژه در استان وجود دارد، مقاوم سازی است و با توجه به همین موضوع میانگین استانی مقاوم سازی در زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 گسل زنجان را تهدید می کند

40 گسل زنجان را تهدید می کند