مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-02سياسي

کوچک شمردن گناه تبعیت از شیطان است


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه برخی مدام می گویند به خاطر دیده شدن چهار تار مو ما را به جهنم نمی برند، گفت: جهاد با شیطان این است که انسان در همه امور از خدا تبعیت کند و حجاب خود را رعایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا در سخنرانی چهارشنبه شب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آیه 31 سوره آل عمران اظهار کرد: خداوند به پیامبر فرمود به مردم بگو اگر خدا را دوست دارید باید از من تبعیت کنید و در این صورت است که خداوند شما را دوست دارد و گناهان را می بخشد.

وی با بیان اینکه محبت لقلقه زبان نیست بلکه ایجاد وظیفه می کند، گفت: شیطان به هر طریقی می خواهد کاری کند که ما از خدا و اهل بیت(ع) تبعیت نکنیم و و انجام دهد و گمان کند که کار بزرگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه انسان باید با شیطان جهاد کند، گفت: جهاد با شیطان این است که انسان در همه امور از خدا تبعیت کند و حجاب خود را رعایت کند و کاری نداشته باشد که چهار تار مو بیرون است یا کمتر و بیشتر زیرا تبعیت از خدا و تبعیت نکردن از شیطان برای ما پیروزی و فتح است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید خواست خود را مطابق خواست خدا تنظیم کنیم، افزود: اگر از خدا تبعیت کنیم خدا به زندگی ما برکت می دهد درحالی که در زندگی شیطانی برکت نیست و هرچه مال ما زیاد شود شیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک شمردن گناه تبعیت از شیطان است

کوچک شمردن گناه تبعیت از شیطان است