مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-02اقتصادي

روستاهای استان سمنان چطور می توانند رشد کنند؟


روستاهای استان سمنان می توانند با تبدیل به مقصد گردشگری و افزایش ماندگاری مسافر بیش از گذشته رشد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با 21 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستایی و عشایری استان، به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روستاییان و عشایر در سالن جلسات غدیر استانداری، با بیان اینکه آب و راه به عنوان زیرساخت های اولیه برای روستاها فراهم می شود، اظهار کرد: امروز ضرورت دارد تا در استان علاوه بر توجه به زیرساخت ها، دنبال تولید ثروت باشیم که در این میان لازم است روستاها بسیار ویژه مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در حوزه مباحث نانوایی، زمین روستایی، شرکت تعاونی روستایی، قنات ها، آب و مواردی که در این جلسه مطرح شد با توجه به وضعیت اعتباری کشور و استان، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه امنیت در روستاها از دیگر اولویت های ماست که همواره مورد توجه قرار داشته و خواهد داشت، خاطرنشان کرد: گردشگری یکی از مؤلفه های ارتقای شاخص های اقتصادی در استان است که شهر و روستا توأمان در کنار هم می توانند در این حوزه نقش آفرینی کنند.

استاندار سمنان گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در بحث جذب و افزایش ماندگاری مسافر و توسعه گردشگری، معرفی ظرفیت های موجود در این حوزه در شهرها و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای استان سمنان چطور می توانند رشد کنند؟

روستاهای استان سمنان چطور می توانند رشد کنند؟