مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-02اقتصادي

پیش بینی ایجاد هزار شغل با اجرای 44 طرح صنعتی در خراسان شمالی


رییس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: با اجرای 44 طرح صنعتی در دست اقدام، برای یک هزار نفر در استان اشتغال زایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهیار مشایخی، رییس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام افزایش یک هزار نفری اشتغال با اجری 44 طرح صنعتی در استان، اظهارکرد: در حال حاضر 44 طرح در دست اقدام داریم که بالای 15 تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در فاز اجرا هستند.

  وی افزود: با توجه به سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی در این بخش پیش بینی ما این است که اگر این طرح ها در یک دوره دو ساله به بهره برداری برسند برای هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

  رییس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد هزار نفر اشتغالزایی تأثیر به سزایی در صدور پروانه های بهره برداری دارد که امسال 30 پروانه بهره برداری برای این طرح ها صادر خواهد شد.

   وی با اشاره به راکد بودن 10 درصد طرح های در دست اقدام گفت: عمده دلیل راکد بودن این طرح ها، عدم تمایل و عدم توان سرمایه گذاران بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد هزار شغل با اجرای 44 طرح صنعتی در خراسان شمالی

پیش بینی ایجاد هزار شغل با اجرای 44 طرح صنعتی در خراسان شمالی