مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-02بين الملل

دیدار وزرای خارجه آمریکا، روسیه و اوکراین در بحبوحه تنش ها


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در بحبوحه تشدید تنش های اخیر مسکو و کی یف در نظر دارد که روز پنجشنبه (امروز) با وزرای خارجه روسیه و اوکراین دیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که روسیه و اوکراین علیه یکدیگر درباره تشدید تحرکات نظامی ادعاهایی مطرح کرده اند، وزیر خارجه آمریکا درصدد دیدار با وزرای خارجه این دو کشور همسایه است.

رسانه های آمریکایی و غربی خبر دادند، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در بحبوحه تشدید تنش های اخیر مسکو و کی یف در نظر دارد که روز پنجشنبه (امروز) با وزرای خارجه روسیه و اوکراین دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، قرار است دیدار وزیر خارجه دولت جو بایدن با سرگیی لاوروف و دمیتری کولِبا به صورت جداگانه و در حاشیه نشست سازمان امنیت و همکاری در اروپا به میزبانی استکهلم سوئد برگزار شود.

دیدار جداگانه وزیر خارجه آمریکا با همتایان روس و اوکراینی در شرایطی انجام می گیرد که کی یف، واشنگتن و متحدان اروپایی آمریکا طی هفته های اخیر بارها ادعاهایی درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین مطرح کرده اند.

بلینکن که روز چهارشنبه (دیروز) در نشست وزرای خارجه ناتو حضور یافته بود، ادعاهایی درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین را تکرار کرد؛ ادعاهایی که مقام های ارشد مسکو آن را رد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای خارجه آمریکا، روسیه و اوکراین در بحبوحه تنش ها

دیدار وزرای خارجه آمریکا، روسیه و اوکراین در بحبوحه تنش ها