مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-02بين الملل

افشاگری مقام دولت مستعفی یمن؛ عربستان به هادی اجازه بازگشت به یمن نمی دهد


پس از بیانیه بی سابقه روز گذشته دو مقام دولت مستعفی درباره شکست ائتلاف سعودی در جنگ یمن، یکی از این مقام ها فاش کرد که ریاض و ابوظبی به رییس دولت مستعفی اجازه بازگشت به یمن و صدور نفت و گاز را نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالعزیز جباری معاون رییس پارلمان دولت مستعفی یمن، شامگاه چهارشنبه، در گفت و گو با شبکه گفت که قدرت تصمیم گیری از یمنی ها در این کشور سلب شده است و در شهر های این کشور شبه نظامیانی به وجود آمده اند که با خواست و اراده غیریمنی ها در حال فعالیت هستند.

عبدالعزیز جباری در ادامه فاش کرد که امارات و عربستان سعودی ضمن اهانت به عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن، او را خوار و ضعیف و همچنین تهدید کرده اند و اجازه بازگشت او به یمن را نمی دهند.

جباری در ادامه با بیان اینکه آن ها تمایل دارند که در هفته های آینده به یمن بیایند و برای نجات یمن یک جبهه ملی تشکیل دهند، افزود که از سال ها پیش خواهان اصلاح روابط با ائتلاف سعودی هستند؛ اما این اقدامات هیچ فایده ای در بر نداشته است.

معاون رییس پارلمان یمن همچنین با اشاره به اینکه بیانیه روز گذشته تنها بخشی از حقایق یمن را فاش کرده است، اظهار داشت که بیگانگان نمی توانند از کشور یمن دفاع کنند و در حال حاضر افرادی غیر از یمنی ها این کشور را امدیریت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مقام دولت مستعفی یمن؛ عربستان به هادی اجازه بازگشت به یمن نمی دهد

افشاگری مقام دولت مستعفی یمن؛ عربستان به هادی اجازه بازگشت به یمن نمی دهد