مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-02اقتصادي

ثبت نام 20 هزار همدانی در طرح نهضت مسکن


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان از ثبت نام 20 هزار همدانی در طرح نهضت مسکن خبر داد.

- مجید صالحی امیر در گفتگو با، در پاسخ به اینکه آیا با شروع ثبت نام طرح نهضت مسکن، طرح اقدام ملی مسکن فراموش خواهد شد؟ گفت: فرقی بین طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت مسکن نیست، در هر دو طرح هدف، خانه دار کردن مردم است.

وی با بیان اینکه مواردی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و مواردی که در طرح نهضت مسکن ثبت نام می کنند، با هم دیده می شوند؛ اظهار کرد: ملاک برای ما واریزی های به موقع است که رقم این واریزی های اولیه نیز برابر 40 میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه افرادی که تخصیص زمین برای پروژه آنها منظور شده است، واریزی های دیگری داشته اند، مطرح کرد: اما افرادی که هنوز تخصیص زمین برای آنها منظور نشده با افرادی که به تازگی ثبت نام می شوند، در یک مرحله قرار دارند و ملاک پیش روی کار آنها، واریزی های به موقع آنها است.

صالحی امیر ادامه داد: ثبت نام برای کل استان همدان در قالب طرح نهضت مسکن آغاز شده است و شاهد استقبال خوبی در سطح استان به ویژه شهرستان همدان در این زمینه بوده ایم، به نوعی که تاکنون نزدیک به 20 هزار نفر در شهر همدان در قالب این طرح ثبت نام کرده اند که البته این عدد ناخالص بوده و بایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 20 هزار همدانی در طرح نهضت مسکن

ثبت نام 20 هزار همدانی در طرح نهضت مسکن