مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-02اجتماعي

تمدید برگه های سرشماری اتباع قم مشروط بر تزریق واکسن شد


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم گفت: دریافت کارت واکسن و تزریق دو دز واکسن، شرط تمدید برگه های سرشماری اتباع در قم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس شیرمحمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم که غروب چهارشنبه در سالن کرامت استانداری تشکیل شد، با اشاره به سرشماری اتباع قم در سال 1395 اظهار کرد: پس از سرشماری سال 95، مشخص شد که تعداد اتباع غیر مجاز قم، حدود 40 هزار نفر است و پس از آن، هیچ برنامه ریزی خاصی برای اتباع انجام نشد و صرفا اتباع با در اختیار داشتن برگه سرشماری که ما به آنها داده بودیم، در قم زندگی می کردند.

وی با ابراز خرسندی از دستورالعملی که اخیرا در خصوص اتباع ابلاغ شده است گفت: در دو سال اخیر که با موضوع کرونا مواجه بودیم، خیلی پیگیری کردیم تا اتباع را ملزم به واکسیناسیون کنیم که متاسفانه موفقیت چندانی نداشتیم؛ اما امیدواریم با بخشنامه ابلاغی جدید، به جبران گذشته بپردازیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم تعداد اتباع غیرمجازی که با فرمان رهبر معظم انقلاب، ارائه خدمات اشتغال به تحصیل برای آنها دنبال شد را 11 هزار و 603 نفر دانست و گفت: از این تعداد، 7 هزار و 323 دانش آموز در قم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید برگه های سرشماری اتباع قم مشروط بر تزریق واکسن شد

تمدید برگه های سرشماری اتباع قم مشروط بر تزریق واکسن شد