مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-02سياسي

شورای فرهنگ عمومی با جهانی سازی فرهنگ لیبرال مقابله کند


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: استکبار جهانی در موضوع جهانی سازی دنیا سعی دارد همه فرهنگ ها را در فرهنگ لیبرالی خود ذوب کند و ما باید در این شوراها به مقابله بپردازیم.

- ، حجت الاسلام حمید شهریاری شامگاه چهارشنبه در یکصد و دهمین شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید بر اساس دستور قرآن به سمت وحدت اسلامی گام برداریم و در این مسیر نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: جهان استکبار هیچ فرهنگی جز فرهنگ لیبرالی خود را قبول ندارد و در تلاش است با ابزارهای مختلف هدف جهانی سازی و استیلای فرهنگی خود را محقق کند.

حجت الاسلام شهریاری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در موضوع جهانی سازی دنیا سعی دارد همه فرهنگ ها را در فرهنگ لیبرالی خود ذوب کند و در همین راستا هم خط و زبان های دیگر کشورها را در زبان انگلیسی خلاصه می کند.

وی افزود: همین هژمونی استکباری در کشور هندوستان، پاکستان و ترکیه اتفاق افتاده این در حالی بوده که رسم الخط در این کشور طی 150 سال گذشته به شکل الفبای فارسی و عربی بوده است.

شهریاری اذعان کرد: این فرایندی بوده که استکبار دنبال می کرده تا خط و زبان ملی کشورهای دیگر را به سمت خط و زبان خود عقب براند و تا حدود زیادی در این مسیر موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی با جهانی سازی فرهنگ لیبرال مقابله کند

شورای فرهنگ عمومی با جهانی سازی فرهنگ لیبرال مقابله کند