مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-02اقتصادي

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند


ظرفیت های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که می توان با استفاده از این ظرفیت ها بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

- ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز پنجشنبه در آیین افتتاح کارگاه خیاطی تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز گفت: ظرفیت های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که با برنامه ریزی درست می توان این ظرفیت ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

وی ادامه داد: امروز در شهر اهواز به منظور بهره برداری از یک کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی هستیم که در مسیر اقتصادی مردم سالار با یک چرخ خیاطی شروع شده و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان به کارخانه تولیدی رسیده و در سال های آینده هم توسعه پیدا می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و به میدان آوردن همه ظرفیت ها می توان بر مشکلات اقتصادی فائق شد.

وی اظهار کرد: یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

سردار سلیمانی افزود: برنامه سازمان بسیج پشتیبانی جدی تر، وسیع تر و مؤثرتر از اقدامات مردمی و کارگاه های اقتصادی مردم پایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند