مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-02سياسي

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام» / نگاهی به زندگی شهید واحد اطلاعات سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن پیشکسوتان سپاس؛ به مناسبت چهلمین سالگرد عروج شهید وحید بدریکتا آیین رونمایی کتاب ماه تمام با حضور سردار مقدم فر، - آیین رونمایی از کتاب ماه تمام / نگاهی به زندگی شهید واحد اطلاعات سپاه آیین رونمایی از کتاب ماه تمام بر اساس نگاهی بر زندگی شهید وحید بدر یکتا از نیرو های واحد اطلاعات سپاه با حضور مسئولان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن پیشکسوتان سپاس؛ به مناسبت چهلمین سالگرد عروج شهید وحید بدریکتا آیین رونمایی کتاب ماه تمام با حضور سردار مقدم فر، خانواده معظم شهیدان بدریکتا و شهید حسن طهرانی مقدم، جمعی از دوستان، همرزمان و نویسنده کتاب در روز پنجشنبه 11 آذر 1400 برگزار خواهد شد.

کتاب ماه تمام کاری از انتشارات انجمن سپاس، بر اساس زندگی شهید وحید بدریکتا از نیرو های واحد اطلاعات سپاه با قلم مطهره هدایتی به رشته تحریر درآمده است.

وحید بدریکتا از نوجوان قبل از انقلاب که با حضور در تظاهرات های ضد رژیم شاهنشاهی فعالیت های انقلابی خود را آغاز کرد و بعد از پیروزی انقلاب با جذب در واحداطلاعات سپاه در منهدم کردن غائله های ضد انقلاب در شمال کشور نقش آفرینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام» / نگاهی به زندگی شهید واحد اطلاعات سپاه

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام» / نگاهی به زندگی شهید واحد اطلاعات سپاه