مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-02اجتماعي

ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور/هشدار نارنجی برای 7 استان


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: شاهد ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور هستیم که با ورود این سامانه از امروز بارش باران، - با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش برف و کولاک، باران و مه شدید، وزش شدید باد در 28 استان کشور و جاده های آن پیش بینی شده است و برای استان های همدان، ارتفاعات گیلان، مازندران، تهران، البرز، لرستان و غرب اصفهان هشدار نارنجی صادر شده است.

به گفته وی شاهد ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور هستیم که با ورود این سامانه از امروز بارش باران، برف و کولاک در بیشتر مناطق کشور آغاز می شود.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت متفاوت و خاصی برای سفرهای بین شهری در این بازه زمانی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استان ها باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اطمینان از آماده به کار بودن خودرو در این شرایط، سالم بودن برف پاک کن خودرو، داشتن زنجیر چرخ و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور/هشدار نارنجی برای 7 استان

ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور/هشدار نارنجی برای 7 استان