مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-02اقتصادي

بسیج خوزستان در الگوسازی اقتصاد مقاومتی مردم سالار پیشتاز است


رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

  سردار سلیمانی امروز یازدهم آذرماه در حاشیه افتتاح کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز، اظهارکرد: ما ظرفیت های فراوانی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم و با برنامه ریزی درست می توان این ظرفیت ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در اهواز شاهد بهره برداری کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار از یک چرخ خیاطی شروع شد و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان، امروز به کارخانه تولیدی پوشاک رسیده است و در سال های آینده نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: این الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با میدان آوردن همه ظرفیت ها می توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج خوزستان در الگوسازی اقتصاد مقاومتی مردم سالار پیشتاز است

بسیج خوزستان در الگوسازی اقتصاد مقاومتی مردم سالار پیشتاز است