مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-02اجتماعي

بارش برف و باران در کشور/کاهش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما و وزش باد و رعد و برق برای امروز (10 آذر)، در عین حال از پیش بینی کاهش غلطت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به دلیل فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما و وزش باد و رعد و برق برای امروز (10 آذر)، در عین حال از پیش بینی کاهش غلطت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به دلیل فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (11 آذر) گستره فعالیت سامانه بارشی، شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، غرب استان های اصفهان و فارس، بوشهر و بخش هایی از خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت که سبب بارش باران و وزش باد شدید موقت می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در استان های جنوبی رعد و برق و در برخی نقاط شمال غرب و ارتقاعات استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش بصورت برف پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، غرب کردستان و کرمانشاه، لرستان، جنوب همدان، غرب چهار محال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در کشور/کاهش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

بارش برف و باران در کشور/کاهش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی