مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-02پزشكي

سویه جدید کرونا به آمریکا و امارات رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه سی ان بی سی، آمریکا تأیید کرد نخستین مورد ابتلا به سویه جدید کرونا که اُمیکرون نام دارد، - مقامات بهداشتی آمریکا و امارات مشاهده نخستین مورد ابتلا به سویه اُمیکرون را در کشورشان تأیید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه سی ان بی سی، آمریکا تأیید کرد نخستین مورد ابتلا به سویه جدید کرونا که اُمیکرون نام دارد، در کالیفرنیا مشاهده شده است.

بنا بر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) مقامات بهداشتی آمریکا تأیید کرده اند که نخستین مورد ابتلا به سویه جدید و به شدت جهش یافته کرونا در کالیفرنیا مشاهده شده است.

دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید گفت یک فرد که به طور کامل نیز واکسینه شده بود و به تازگی از آفریقای جنوبی به سان فرانسیسکو در تاریخ 22 نوامبر بازگشته بود، تست کرونایش در تاریخ 29 نوامبر مثبت از آب درآمد.

او در کنفرانسی مطبوعاتی در کاخ سفید ضمن اعلام جزییاتی از این خبر گفت: این فرد خود را قرنطینه کرده است و با تمام کسانی که در تماس نزدیک بوده، تماس گرفته شده و آن ها جواب آزمایش شان منفی بوده است.

او البته در عین حال گفت ما خوشحالیم که این بیمار نه تنها دارای علائم ملایمی بود، بلکه نشانه های بیماری او رو به بهبودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه جدید کرونا به آمریکا و امارات رسید

سویه جدید کرونا به آمریکا و امارات رسید