مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-02سياسي

آیت الله حسن زاده علامه دهر و دلبسته ولایت بود


یکی از شاگردان علامه حسن زاده با بیان اینکه علامه حسن زاده دلبسته توحید و ولایت بود، از ایشان به عنوان علامه دهر یاد کرد.

- ، حجت الاسلام حسن رمضانی چهارشنبه شب در نشست علمی، نکوداشت علامه ذوالفنون حسن زاده آملی به بیان برخی شخصیت های وجودی آن عالم سلوکی اشاره کرد و گفت: زندگی علامه حسن زاده آملی سراسر خداجویی، خدامحوری بود.

حجت الاسلام حسن رمضانی افزود: خدامحوری منطقش بود وعمل و رفتارش انسان را به آخرت رغبت می داد.

همچنین یکی دیگر از شاگردان علامه حسن زاده آملی دراین میزگرد گفت: علامه حسن زاده به واقع دلبسته توحید و ولایت بود و این موقعیت ممتاز او را به جایی رساند که تمام وجودش را توحید ولایی کرد و او را این گونه نزد همه مردم خاص وبرجسته کرد.

حجت الاسلام سید یدالله یزدان پناه افزود: ایشان معتقد بود، که خدمت به خلق نوعی عبادت است و عمل صالح را با هیچ کاری آمیخته نمی کرد و به خاطر خدا حتی دست کودک را می بوسید، و این دلسوزی باعث می شد با مردم ساعت ها نشست و برخواست داشته باشد و در خدمت خلق بود و همه را خدایی و مردم را شیفته ودوستدار خود کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید اینکه علامه تشنه علم بود، و این را خود باور داشت و هم عمل می کرد، افزود: حضرت علامه به دنبال علم می رفت تا هرکجا طاقت فرسا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسن زاده علامه دهر و دلبسته ولایت بود

آیت الله حسن زاده علامه دهر و دلبسته ولایت بود