مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-02سياسي

کارها در چهارمحال و بختیاری به کندی پیش می رود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کارها به کندی پیش می رود، گفت: مدیران باید تسهیل امور و گره گشایی از کار مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کارها به کندی پیش می رود، گفت: مدیران باید تسهیل امور و گره گشایی از کار مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند، بخشی از کندی امور مربوط به پیچیدگی بخش های اداری است، اما این پیچیدگی می تواند توسط مدیران حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 11 آذرماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیریت در جمهوری اسلامی یک توفیق است، اظهار کرد: این توفیق نوعی نعمت محسوب می شود، اگر مدیری به وظایف خود به درستی عمل کند، این نعمت به او داده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید شنونده و گوینده صادقی باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نباید دوران خدمت خود را به غفلت بگذرانند، بلکه باید بر روی مسائل تمرکز کنند و گره گشایی از امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: اگر مدیران درگیر ظواهر دنیایی مانند شهرت ، تعریف و تمجید شدند، مسیر خدمت آنان منحرف می شود، باید تقوا در اولویت خدمتگذران باشد، اگر فردی حکیم شد، اشتباهات او به حداقل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارها در چهارمحال و بختیاری به کندی پیش می رود

کارها در چهارمحال و بختیاری به کندی پیش می رود