مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-02بين الملل

وزرای خارجه روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار خواهند کرد


بنا بر اعلام وزارت خارجه روسیه، سرگیی لاوروف وزیر خارجه این کشور قرار است در حاشیه برگزاری نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا با همتای آمریکایی خود دیدار و گفتگو کند.

- به نقل از اسپوتنیک، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا که در تاریخ 2 تا 3 دسامبر در استکهلم برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه روسیه همچنین قصد دارد در حاشیه این مراسم قصد دارد با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود گفتگو کند.

بنا بر اعلام وزارت خارجه روسیه، لاوروف قرار است در جریان برگزاری این نشست، با شخصیت های دیگری به ویژه با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رؤسای سیاست خارجی بریتانیا و ترکیه نیز دیدار کند.

لازم به ذکر است میزان تنش در روابط میان مسکو و دولت های غربی بر سر مسائل مختلف همچون اوکراین و بلاروس تا حد کم سابقه ای افزایش یافته است.

شب گذشته نیز سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتقادی تند از رفتار آمریکا در خصوص عدم تمدید روادید دیپلمات های روس در واشنگتن گفت که دیپلمات های آمریکایی نیز باید تا آخر ماه ژانویه سال جدید میلادی، خاک روسیه را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار خواهند کرد

وزرای خارجه روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار خواهند کرد