مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-02سياسي

جشنواره مالک اشتر به پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب کمک می کند


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان گفت:امیدواریم با جشنواره مالک اشتر شروع رزمایش توفانی مطالبه رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنیم.

- ، سید هادی انوری صبح پنجشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بعد از دو سال دوری دانشجو از دانشگاه جشنواره مالک اشتر سعی در نزدیکی دانشجو به دانشگاه دارد.

وی افزود: از رسالت های مهم بسیج دانشجویی نقش آفرینی تخصصی بوده و هرگز خودش را محدود به چهار دیواری دانشجویی نکرده است و همواره این نقش آفرینی به عنوان حلقه میانی را به عهده دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان ادامه داد: بسیج دانشجویی در دوران دانشگاه مجازی نه تنها حاضر بود و فعالیت داشت بلکه محکم تر از قبل به انقلاب کمک کرد و به پیگیری آرمان های انقلاب پرداخت.

وی در خصوص روند جشنواره مالک اشتر تصریح کرد: وقتی انبوه فعالیت دانشجویان بسیجی را دیدیم تدارک جشنواره مالک اشتر را از 45 روز پیش در شهرستان ها دیدیم که نهایتاً 187 اثر به دبیرخانه جشنواره برای داوری ارسال شد.

انوری تاکید کرد: در برخی حوزه ها آنقدر آثار نزدیک به هم و خوب بود که هیئت داوران را به سختی و چالش کشید و امیدواریم با این جشنواره شروع رزمایش توفانی مطالبه رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مالک اشتر به پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب کمک می کند

جشنواره مالک اشتر به پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب کمک می کند