مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-02سياسي

سرلشکر موسوی: به قابلیت و پیشرفت های مهمی در حوزه تجهیزات دست یافته ایم


فرمانده کل ارتش در بازدید از پروژه های عمرانی نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و سایر دست اندرکاران پروژه های عمرانی است.

- فرمانده کل ارتش در بازدید از پروژه های عمرانی نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و سایر دست اندرکاران پروژه های عمرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بازدید از پروژه های منازل سازمانی و چند پروژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات متعدد تامین مسکن در وضعیت کنونی جامعه گفت: حرکت بزرگی که در ارتش صورت گرفته است، یک حرکت جهادی و کم سابقه است که می تواند یکی از اصلی ترین دغدغه های کارکنان که تامین مسکن است را حل کند.

وی ادامه داد: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و دست اندرکاران این پروژه ها است.

فرمانده کل ارتش، استفاده از جوانان و مهندسان ایرانی را از دیگر ویژگی های پروژه های در حال ساخت ارتش دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از مهندسان داخلی علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان، حرکتی است در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از جوانان و متخصصان در فعالیت های بزرگ و مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: به قابلیت و پیشرفت های مهمی در حوزه تجهیزات دست یافته ایم

سرلشکر موسوی: به قابلیت و پیشرفت های مهمی در حوزه تجهیزات دست یافته ایم