مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-02سياسي

«برجام» قابل احیاست/ تعهدات نسیه غربی ها را نمی پذیریم


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که طرف غربی به طور کامل و عملی تحریم ها ایران را لغو کند، ایران هم همراهی می کند و برجام احیا خواهد شد.

- ، با تاکید بر اینکه غربی ها نباید در مذاکره با تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران از زبان تهدید و هشدار استفاده کنند، اظهار داشت: طرف غربی باید تاکنون به خوبی فهمیده باشد که نباید با مقامات ایران تهدیدآمیز سخن بگوید.

وی با بیان اینکه قطعاً زبان تهدید و زور روی ملت ایران و به ویژه دولت انقلابی جمهوری اسلامی ایران تأثیری نمی گذارد، گفت: علی رغم اینکه در هشت سال گذشته دولتی غرب گرا در کشورمان بر سر کار بود، اما کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل فشارها و تهدیدات مختلف دشمنان جمهوری ایران مقاومت کردند.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خروجی مذاکرات رفع کامل تحریم های ایران باشد، تصریح کرد: رفع تحریم ها باید به صورت نقد باشد و ما دیگر چیزی را به صورت نسیه از غربی ها نمی پذیریم.

شجاعی ادامه داد: در صورتی که طرف غربی به طور کامل و عملی تحریم ها ایران را لغو کند، جمهوری اسلامی ایران نیز همراهی خواهد کرد، برجام احیا خواهد شد و ما هم به اجرای تعهدات خود بازمی گردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برجام» قابل احیاست/ تعهدات نسیه غربی ها را نمی پذیریم

«برجام» قابل احیاست/ تعهدات نسیه غربی ها را نمی پذیریم