مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-02اجتماعي

هیچگونه پروانه شکاری برای قطری ها صادر نشده است


در پی مشاهده تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر نگرانی هایی مبنی بر احتمال ورود اتباع خارجی جهت شکار در کشور به وجود آمده است که شاید این افراد از کشور قطر جهت شکار گونه های جانوری وارد شده اند.

- ایسنا/بوشهر در پی مشاهده تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر نگرانی هایی مبنی بر احتمال ورود اتباع خارجی جهت شکار در کشور به وجود آمده است که شاید این افراد از کشور قطر جهت شکار گونه های جانوری وارد شده اند.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پس از اطلاع از ورود خودروها پیگیری لازم در این خصوص از طریق دستگاه های متولی انجام گرفته و فعلا ادوات شکار و صید نزد این افراد مشاهده نشده و با توجه به اینکه هیچگونه پروانه شکار و صیدی برای اتباع خارجی در استان بوشهر صادر نشده است هرگونه شکار و صید گونه ها ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی ضمن جلوگیری از شکار و صید و ورود به زیستگاه ها و مناطق حفاظت شده استان ،پیگیری قضایی به عمل خواهد آمد.

فرهاد قلی نژاد در تکمیل این خبر گفت: هرچندکه تا این لحظه هیچ مراجعه یا ارتباطی با این اداره کل از سوی شهروندان قطری برقرار نشده است.

همچنین از مراجع ذیصلاح پیگیری کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه پروانه شکاری برای قطری ها صادر نشده است

هیچگونه پروانه شکاری برای قطری ها صادر نشده است