مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-02سياسي

روایت نامه هیئت گیلانی به «مولایشان»/ پاسخ نامه به دست جوانان گیلان رسید


بعد از تماس و خداقوت به مسؤول هیئت از دفتر رهبر انقلاب، مدتی نگذشته بود که هدیه ای برای این هیئت بلند همت ارسال شد و جوانان دیار سیدجلال الدین را مسرور از عنایت پدر مهربانشان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، هیئت پرچم داران آستانه اشرفیه با حضور جوانان عاشقان و دل سوختگانی شکل گرفت که هدفشان تبیین و ترویج فرهنگ و نهضت عاشورا و اقامه کرونا با تولید و توزیع ماسک رایگان پزشکی، این ها بخشی از خدمات این هیئت مردمی حسینی و الهی در سال های اخیر بوده است.

لبیک به فرمان پدرانه! اما جوانان حسینی در کنار همه کارهای خوب عام المنفعه بی کار ننشستند و دست به قلم شدند تا برای میر و آقایشان نجوایی بنویسند و از گوشه ای از شمال کشور سلام جوانان این دیار را به آقاجانشان برسانند و بگویند وقتی فرمان پدرانه شما صادر شد، دست از پا نشناختیم و لبیک گویان فرمان رزمایش مواسات شما را روی چشمانمان نهادیم و پا به پای مردم قدم برداشتیم.

حالا وقت عاشقی است، قرار است برای آقاجانشان نامه بنویسند و از عیار دلدادگی فرزندان دیار خوش سیرت سخن بگویند، قلم به دست شدند و بسم الله گفتند و نوشتند و نوشتند و نوشتند.

نامه که تمام شد با خود گفتند یعنی می شود آقا بخوانند و ارادت و دلدادگی ما را بپذیرند؟! با خود می گفتند و نجوا می کردند تا اینکه نامه را ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نامه هیئت گیلانی به «مولایشان»/ پاسخ نامه به دست جوانان گیلان رسید

روایت نامه هیئت گیلانی به «مولایشان»/ پاسخ نامه به دست جوانان گیلان رسید