مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-02اقتصادي

جشنواره گل نرگس در خفر برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از برگزاری جشنواره گل نرگس شهرستان خفر در نیمه دوم آذرماه امسال خبر داد.

- هادی شه دوست شیرازی پنج شنبه 11 آذر در گفت وگو با خبزنگاران اظهار کرد: مقاصد گردشگری به عنوان کانون اصلی جذب گردشگران، نقشی بنیادین در توسعه صنعت گردشگری دارند.

او افزود: زمانی می توان یک مقصد گردشگری را متمایز و موفق جلوه داد که بتوان تجربه های منحصربه فرد و جدیدی را به گردشگران ارائه داد، این وظیفه بر عهده رویدادهای گردشگری گذاشته شده است و رویداد در ترکیب با توسعه گردشگری باعث شکل گیری جاذبه در میان گردشگران می شوند و از طریق برنامه ریزی، بازاریابی و اجرای اصولی، به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای توزیع گردشگری به صورت عادلانه و منظم در مناطق مختلف و در زمان های مختلف محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: رویدادها تأثیرگذاری دقیقی در زمینه تعدیل اثرات فصلی بودن گردشگری دارند و باعث توزیع عادلانه تر منابع می شود.

شه دوست شیرازی با بیان این که به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت گردشگری رویدادها بیشترین بهره را عاید فعالان گردشگری استان فارس کنیم، عنوان کرد: جشنواره گل نرگس شهرستان خفر از تاریخ 17 تا 21 آذرماه 1400 در روستای تاریخی کَراده، از توابع بخش مرکزی این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل نرگس در خفر برگزار می شود

جشنواره گل نرگس در خفر برگزار می شود