مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-02ورزشي

پایان ماراتن فریزبی کاران کشور در گنبدکاووس


رییس انجمن فریزبی کشور از پایان مسابقات لیگ دیسک طلایی در گنبدکاووس و معرفی نفرات برتر مسابقات در بخش های سه گانه این لیگ خبر داد.

- علی ذاکریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی در گنبدکاووس، اظهار کرد: این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی با حضور بیش از 100 ورزشکار از 17 استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرایط میزبانی گنبدکاووس بسیار خوب و قابل قبول بود، افزود: امیدواریم بتوانیم در سالهای آتی همچنان از ظرفیت های گنبدکاووس استفاده کنیم.

رییس انجمن فریزبی کشور از اتمام مسابقات در هر سه بخش دقت، مسافت و MTA خبر داد و گفت: در هر بخش سه نفر برتر معرفی و امروز در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

ذاکریان در تشریح رتبه های برتر، تصریح کرد: در بخش مسافت فائزه خلفی از خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت و آرزو کاظمی از آذربایجان غربی و زهرا زنده بودی از بوشهر به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تجلیل از نفرات برتر در مراسم اختتامیه مسابقات وی با بیان اینکه در بخش دقت نیز، فاطمه خائفی دارابی از استان فارس بر سکوی قهرمانی تکیه زد ، ادامه داد: طیبه پاکیزه از رقم و معصومه صالحی از خوزستان نیز به عنوان نائب قهرمان و رتبه سوم معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماراتن فریزبی کاران کشور در گنبدکاووس

پایان ماراتن فریزبی کاران کشور در گنبدکاووس