مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-02اقتصادي

تمدید 712 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تمدید 712 کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل در استان از ابتدای سال 1400 خبرداد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تمدید 712 کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل در استان از ابتدای سال 1400 خبرداد.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 712 کارت هوشمند رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل تمدید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.

6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین 99 کارت هوشمند ناوگان باری و 305 کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا از ابتدای سال در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.

SMARTCARD.

RMTO.

IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای این کارت هوشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 712 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی

تمدید 712 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی