مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-02اقتصادي

سهم بانک ها در پروژه راه آهن بیرجند به زودی مشخص می شود


براساس مصوبات نشست نحوه مشارکت و سرمایه گذاری در احداث و تکمیل پروژه های ریلی و آزادراهی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان جنوبی، - مقرر شد بانک های عامل حداکثر تا هفته آینده نسبت به تعیین و اعلام مبلغ پذیرش عاملیت بانکی در پروژه ریلی این استان اقدام کنند.

موضوع تسهیل و تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - بیرجند - مشهد از مباحث اصلی جلسه نحوه مشارکت و سرمایه گذاری در احداث و تکمیل پروژه های ریلی و آزادراهی کشور بود که روز گذشته 11 آذر در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در این نشست که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در کنار نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و دیگر حوزه های متولی و بانک های حاضر در کنسرسیوم بانکی این پروژه همراه بود، در مورد راهکارهای سرعت بخشیدن به پروژه راه آهن استان بحث و رایزنی شد.

بر این اساس مقرر شد بانک های عامل با محوریت بانک رفاه حداکثر تا هفته آینده نسبت به تعیین و اعلام مبلغ پذیرش عاملیت بانکی تا سقف 2 هزار و 600 میلیارد تومان اقدام کنند تا مقدمات برای انعقاد قراردادها و روال قانونی پرداخت فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بانک ها در پروژه راه آهن بیرجند به زودی مشخص می شود

سهم بانک ها در پروژه راه آهن بیرجند به زودی مشخص می شود