مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-02اجتماعي

اولین سالن ژیمناستیک دانش آموزی در خراسان جنوبی افتتاح شد


اولین سالن تخصصی آموزش ژیمناستیک ویژه دانش آموزان در خراسان جنوبی با ظرفیت پذیرش روزانه 150 دانش آموز دختر و پسر در بیرجند افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی اولین سالن تخصصی آموزش ژیمناستیک ویژه دانش آموزان در خراسان جنوبی با ظرفیت پذیرش روزانه 150 دانش آموز دختر و پسر در بیرجند افتتاح شد.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، روز گذشته 10 آذر در آیین افتتاح سالن ژیمناستیک شهدای فرهنگی گفت: این سالن با زیربنای بیش از 200 متر مربع در ساختمان سازمان دانش آموزی استان راه اندازی شد.

وی افزود: 150 میلیون تومان برای تجهیز این سالن هزینه شده است و قابلیت پذیرش روزانه 150 دانش آموز دختر و پسر ابتدایی و متوسطه اول در هشت شیفت کاری را دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 320 دانش آموز دختر و پسر استان در دوره های مختلف تحصیلی به صورت حرفه ای در رشته ژیمناستیک فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی با عنوان المپیاد استعدادهای برتر در دهه فجر سال جاری و با مشارکت فدراسیون ورزش های دانش آموزی و فدراسیون های مربوطه خبر داد و گفت: این مسابقات در هشت رشته کشتی، ژیمناستیک، جودو، تکواندو، وشو، شنا، شطرنج و دو و میدانی ویژه دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالن ژیمناستیک دانش آموزی در خراسان جنوبی افتتاح شد

اولین سالن ژیمناستیک دانش آموزی در خراسان جنوبی افتتاح شد