مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-02بين الملل

کارشناس مسایل امنیتی عراق از نفوذ اطلاعاتی بین المللی در این کشور پرده برداشت


یک کارشناس مسائل امنیتی عراق فاش کرد که غیر فعال کردن قانون ضد جاسوسی در این کشور، امکان رخنه و نفوذ دستگاه های اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی و بین مقامات رده بالای کشور را فراهم کرده است.

- یک کارشناس مسائل امنیتی عراق فاش کرد که غیر فعال کردن قانون ضد جاسوسی در این کشور، امکان رخنه و نفوذ دستگاه های اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی و بین مقامات رده بالای کشور را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدنان الکنانی کارشناس مسائل امنیتی عراق روز چهارشنبه از توافقات سیاسی در عراق بر سر غیرفعال کردن اغلب قوانینی که امنیت شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهد، خبر داد و تأکید کرد که تعطیل قانون ضد جاسوسی باعث نفوذ سرویس های اطلاعاتی بین المللی در مقامات عالی رتبه کشور شده است.

الکنانی به خبرگزاری المعلومه عراق گفته که برخی از طرف های ذی نفوذ در کشور می خواستند وضعیت امنیتی را اصلاح و امنیت شهروندان را حفظ کنند.

آنها می خواستند قانون ضد جاسوسی در پارلمان به تصویب برسد تا از این طریق دستگاه های امنیتی بتوانند کسانی را که ارتباطات مشکوک دارند، شناسایی کنند .

وی خاطرنشان کرد: غیرفعال کردن چنین قوانینی باعث شد تا جبهه های اطلاعاتی و سرویس های اطلاعاتی بین المللی به داخل عراق و حتی در دولت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسایل امنیتی عراق از نفوذ اطلاعاتی بین المللی در این کشور پرده برداشت

کارشناس مسایل امنیتی عراق از نفوذ اطلاعاتی بین المللی در این کشور پرده برداشت