مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-02اقتصادي

فروشندگان کالاهای اساسی، فروشگاه های خود را به صندوق مکانیزه مجهز می کنند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون نظارت، با در نظر داشتن وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه ها نحوه نظارت این نهادها بر وضعیت کالاهای اساسی مشخص می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در دوازدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به اینکه در شبکه توزیع خلاء های زیادی وجود دارد که باید مرتفع گردند، اظهار داشت: سامانه سیفا با وجود دقت زیاد اگر نتواند خروجی قابل قبولی در امر نظارت و موارد مدنظر داشته باشد، باید اهتمام لازم در مورد لینک این سامانه به عمل آید تا بتواند در بحث نظارت یاری کننده باشد.

وی با بیان اینکه هدف قانونگذار از ایجاد نظامات صنفی و .

کنترل از طریق خود مجموعه بوده است تا کنترل دولتی گفت: با در نظر داشتن وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه ها در کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون نظارت، نحوه نظارت این نهادها مشخص گردیده است.

وی کارآمدتر شدن این نظارت ها و ابلاغ و رونوشت نحوه همکاری این اصناف و اتحادیه ها با سازمان جهادکشاورزی تاکید نمود و افزود: مهمترین هدف استفاده از ظرفیت تشکل های مختلف بخش خصوصی و اتحادیه های آنها در حوزه بازار است و در صورت اجرایی شدن این امر نیاز اندکی به ورود دولت در این حوزه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان کالاهای اساسی، فروشگاه های خود را به صندوق مکانیزه مجهز می کنند

فروشندگان کالاهای اساسی، فروشگاه های خود را به صندوق مکانیزه مجهز می کنند