مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-02سياسي

نگرانی از 22 مورد ابتلا به کرونا در بخش خلجستان قم


استاندار قم با ابراز نگرانی از 22 مورد ابتلا به کرونا در بخش خلجستان، بر لزوم پیگیری و دلایل گسترش کرونا در منطقه خلجستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ سید محمد تقی شاهچراغی چهارشنبه شب در صد و پانزدهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد بیان کرد: اینکه در گزارش ها میانگین تزریق واکسن در قم 70 درصد است جای امیدواری دارد ولی هرچند روند بیماری در قم نزولی است باید هم چنان برای رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن مردم را با اقناع سازی ترغیب و تشویق کرد.

وی افزود: با توجه به ظهور سویه ویروس جهش یافته امیکرون و درگیری کشور عربستان سعودی با این ویروس باید در این زمینه دقت بیشتری صورت گیرد برای اقناع سازی جلسات شورای اطلاع رسانی استان مانند سابق باید برگزار شود تا از ظرفیت رسانه ها و صداوسیما برای ترغیب مردم به سمت واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بهره مند شویم.

استاندار قم در زمینه تهویه مدارس گفت: تهویه مدارس استان باید بررسی شود اگر نیاز به اعتبار دارد که باید از درگاه های مختلفی این امر بررسی شود هم چنین بر محلات کم برخوردار استان هم تمرکز بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از 22 مورد ابتلا به کرونا در بخش خلجستان قم

نگرانی از 22 مورد ابتلا به کرونا در بخش خلجستان قم