مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 01:552021-12-01اجتماعي

ترک تحصیل 1700 نفر از دانش آموزان استان اصفهان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برابر آمار اسمی وزارت آموزش و پرورش حدود 1700 نفر از دانش آموزان استان به دلیل ویروس کرونا ترک تحصیل کردند.

- محمد اعتدادی، شامگاه (چهارشنبه_ 10 آذر) در دیدار با مسئولان شهرستان اردستان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه آموزش و پرورش تعامل بسیاری باید بین این دستگاه و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان انجام شود که امروز در سفر به شهرستان اردستان بر این موضوع مهم بیشتر تاکید شد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران شهرستان اردستان تعامل بسیاری با مجموعه آموزش و پرورش دارند، افزود: با پیگیری های مسئولان اردستان تجهیزات هنرستان های این شهرستان به روز و کسری های واحدهای آموزشی جبران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: همانطور که ستاد ملی کرونا ابلاغ کرد تمام مدارس استان اصفهان از اول آذرماه بازگشایی شد و هیچ مدرسه ای در استان آموزش صرفا مجازی را دنبال نمی کند.

85 درصد از دانش آموزان، واکسن کرونا را دریافت کردند اعتدادی گفت: مدارس استان با هماهنگی مدیر مدرسه و شورای آموزش و پرورش حضور دانش آموزان را هماهنگی می کنند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان به تمام مدارس استان ابلاغ شده است، افزود: اگر اعضای شورای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تحصیل 1700 نفر از دانش آموزان استان اصفهان

ترک تحصیل 1700 نفر از دانش آموزان استان اصفهان