مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 23:452021-12-01بين الملل

همکاری انگلیس و اسراییل در حوزه امنیت سایبری


یک سایت انگلیسی اعلام کرد که انگلیس با وجود رسوایی های برنامه جاسوسی رژیم صهیونیستی قرارداد جدیدی را برای توسعه همکاری ها در حوزه امنیت سایبری امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سایت میدل ایست آی انگلیس در گزارشی اعلام کرد، لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس و یاییر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مقاله مشترکی از امضای یک قرارداد تجاری و دفاعی جدید خبر دادند که به موجب آن رژیم صهیونیستی به شریک اول انگلیس در حوزه امنیت سایبری تبدیل می شود.

طبق گزارش میدل ایست آی، با وجود اینکه همکاری میان رژیم صهیونیستی و انگلیس در حوزه امنیت سایبری به ویژه در ارتباط با مساله اطلاعات و تبادل داده جدید نیست؛ اما قرارداد جدید در زمانی امضا شده که انگلیس با حملات روبه فزونی بدافزار هایی مواجه است که تعداد آن ها در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از تعداد کل حملات انجام شده در سال 2020 بیشتر هستند.

میدل ایست آی در ادامه گزارش خود آورد: اسراییل به دنبال آن است که رهبری اقدامات بین المللی در حوزه امنیت سایبری را به دست بگیرد، نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل نیز ژوییه گذشته اعلام کرد، اسراییل در حال ایجاد سپری جهانی برای دفاع سایبری است که شامل کشور هایی شود که با هم در حوزه امنیت سایبری فعالیت دارند و ده ها کشور آن را امضا کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری انگلیس و اسراییل در حوزه امنیت سایبری

همکاری انگلیس و اسراییل در حوزه امنیت سایبری