مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 23:402021-12-01بين الملل

تدابیر امنیتی پیشمرگه برای مقابله با داعش


یکی از فرماندهان نظامی پیشمرگه از طرح و تدابیر نظامی فوق العاده برای مقابله با عناصر تروریستی داعش علیه نیرو های پیشمرگه خبر داد و گفت که داعش از عقب نشینی پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه در پشت «مناطق ممنوعه» سوء استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرلشکر مردان جاوشین فرمانده محور عملیاتی دوم پیشمرگه (قره تپه - حمرین) گفت که برای مقابله با جنگ چریکی داعش علیه مواضع پیشمرگه و پلیس فدرال، طرح ها و اقدامات امنیتی استثنایی و فوق العاده تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: حملات تروریستی در منطقه کرمیان شهرستان کفری (که نیرو های پیشمرگه در آن مستقر هستند) به دلیل وجود مناطق ممنوعه وخروج پیشمرگه ها در سال 2017 از مناطقی که کانون تروریست ها و نقطه شروع حملات داعش به مناطق کوبان، بلکانه و قوره شای در حمرین بود، صورت می گیرد .

دیروز سه شنبه شورش اسماعیل وزیر پیشمرگه در منطقه کردستان عراق به فرماندهان لشکر های وابسته به این وزارت، توجه به طرح ها و تاکتیک های جدید جنگی برای مقابله و شکست تروریست ها را توصیه کرد.

شامگاه شنبه گذشته، داعش به مواضع پیشمرگه ها در منطقه کولجو شهرستان کفری حمله گسترده کرد که در نتیجه آن 6 نفر کشته شده و 3 تن زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی پیشمرگه برای مقابله با داعش

تدابیر امنیتی پیشمرگه برای مقابله با داعش