مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 21:052021-12-01سياسي

متکی: وظیفه ما در قبال دولت، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه است


دبیرکل کانون اسلامی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رییسی ؛ - دبیرکل کانون اسلامی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رییسی ؛ حمایت ، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار است.

هشتمین جلسه شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در دفتر این کانون برگزار شد و تحولات پسا انتخابات 1400رویکردها و کارکرد دولت رییسی مورد ارزیابی اعضای این شورا قرارگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست ماهانه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند موضوع مدیریت موفق درمقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده ، عزم جدی در کنترل تورم افسار گسیخته با هدف بهبود معیشت مردم، ارتباط صمیمی و مستقیم با مردم، رویکرد متین ،منطقی و فعال در حوزه سیاست خارجی و گشودن روزنه های امید به بازگشت اعتماد مردم بعنوان بخشی ازمحور های موفق در کارنامه 100روزه دولت ارائه شد.

ادامه حضور و بعضا کارشکنی مدیران دولت پیشین و مسببین شرایط شکننده کشور، شفاف نبودن نقشه راه در برخی از حوزه های اقتصادی ، گزینش نیروهای بعضا ناتوان و ناکار آمد و بی مهری به بخشی از ظرفیت های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: وظیفه ما در قبال دولت، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه است

متکی: وظیفه ما در قبال دولت، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه است