مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 19:202021-12-01سياسي

پرورش ماهی در قفس تنها گزینه پایدار برای رشد آبزی پروری کشور


مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به پرورش ماهی در قفس گفت: با وجود اینکه همچنان چالش هایی پیش روی این صنعت نوپا و جدید در استان خوزستان وجود دارد اما پرورش ماهی در قفس در راستای حفظ ذخایر دریا و رعایت برداشت پایدار از منابع آبی خوزستان به جد در حال پیگیری است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به پرورش ماهی در قفس گفت: با وجود اینکه همچنان چالش هایی پیش روی این صنعت نوپا و جدید در استان خوزستان وجود دارد اما پرورش ماهی در قفس در راستای حفظ ذخایر دریا و رعایت برداشت پایدار از منابع آبی خوزستان به جد در حال پیگیری است.

فتح الله ابوعلی امروز 9 آذرماه در جریان بازدید از مناطق مستعد فعالیت های آبزی پروری در شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، اهداف این نظارت میدانی را شناسایی پتانسیل های آبزی پروری این مناطق در راستای اجرای طرح پرورش ماهیان دریایی در قفس به منظور کاهش فشار بر ذخایر دریایی و جلوگیری از افزایش بی رویه فعالیت های صید و صیادی مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سال های اخیر افزایش بهره برداری از منابع آبزیان خلیج فارس با استفاده از روش ها و ادوات صید مخرب و آلودگی های زیست محیطی، تخریب زیستگاه ها و صیدگاه ها موجب افزایش هزینه های صید و کاهش درآمد صیادان در بنادر صیادی استان شده است، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهی در قفس تنها گزینه پایدار برای رشد آبزی پروری کشور

پرورش ماهی در قفس تنها گزینه پایدار برای رشد آبزی پروری کشور