مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-01ورزشي

برنامه و نتایج هفته یازدهم لیگ برتر والیبال+ جدول


تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان هفته یازدهم لیگ برتر مردان ایران را با کسب یازدهمین برد متوالی خود آغاز کرد تا همچنان به عنوان تیم بدون شکست این رقابت ها در صدر جدول باقی بماند.

- جی پلاس، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران آغاز شد، نارنجی پوشان سایپا میزبان صدرنشین بودند که یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته یازدهم و نبرد غیرمستقیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه تیم های اول و دوم جدول برای تعیین قهرمان نیم فصل بود.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان با پیروزی سه بر یک در این مسابقه به یازدهمین برد متوالی خود دست یافتند و 32 امتیازی شدند.

تیم سایپا در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به رغم نمایش قابل قبولی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد و هشتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد.

یونس حسن زاده، بهروز جعفری، مهدی نویدی فر و مثیم خوابی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه و نتایج هفته یازدهم لیگ برتر والیبال+ جدول

برنامه و نتایج هفته یازدهم لیگ برتر والیبال+ جدول