مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-01سياسي

توسعه استان معطل استاندار جدید است/ استاندار باید جوان، بومی و انقلابی باشد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: به یک استاندار بومی، جوان، انقلابی و با روحیه جهادی که با کادرسازی قوی از جوانان توانمند استان، مدیرانی انقلابی در شأن انقلاب اسلامی را در استان به کار گیرد، - محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت ‍و گو با خبرنگار فارس در رابطه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه انتخاب استاندار کرمانشاه بسیار دیر شده و هر چه سریعتر باید استاندار کرمانشاه مشخص شود.

  وی با بیان اینکه نزدیک 3 ماه از رأی اعتماد به وزرای دولت می گذرد، گفت: از همان ابتدا از وزیر کشور و معاونین رییس جمهور درخواست کردیم در تغییر مدیریت اجرایی استان سرعت به  خرج دهند تا هر چه زودتر استان کرمانشاه بر ریل توسعه خود در دولت جدید قرار بگیرد.

رشیدی با انتقاد از تأخیر پیش آمده در انتخاب استاندار، تصریح کرد: هرچند نمایندگان مجلس مسئول عزل و نصب مسئولین نیستند؛ اما ما به عنوان وکیل و امین مردم و دلسوز آنان باید موارد لازم را با دولت در میان بگذاریم.

رشیدی معتقد است استاندار آینده کرمانشاه باید یک بومی، جوان، انقلابی و با روحیه جهادی باشد، به این دلیل که باید با استان و ظرفیت های آن آشنا باشد و نیز معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تشکیل دولت جوان حزب اللهی مطابقت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان معطل استاندار جدید است/ استاندار باید جوان، بومی و انقلابی باشد

توسعه استان معطل استاندار جدید است/ استاندار باید جوان، بومی و انقلابی باشد