مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-01اجتماعي

لایروبی 7000 متر مربع از کانال های آب زیرزمینی رفسنجان در آستانه فصل زمستان


شهردار رفسنجان به بیان اهم برنامه های مدیریت شهری در آستانه فصل زمستان پرداخت و گفت: لایروبی جوی های سطح شهر و کانال های آب زیرزمینی به طول 7 هزار مترمربع از جمله این اقدامات بوده است.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان به بیان اهم برنامه های مدیریت شهری در آستانه فصل زمستان پرداخت و گفت: لایروبی جوی های سطح شهر و کانال های آب زیرزمینی به طول 7 هزار مترمربع از جمله این اقدامات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کهنوجی عصر امروز 10 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی رودخانه های شهر رفسنجان از مهم ترین برنامه های شهرداری در دوره جدید است.

وی تصریح کرد: در صورت اخذ مجوز از شرکت آب منطقه ای، رودخانه های سطح شهرستان تا یک ماه آینده ساماندهی خواهند شد.

وی در ادامه لایروبی جوی های سطح شهر و کانال های آب زیرزمینی به طول 7 هزار مترمربع و آزادسازی مسیر رودخانه های فصلی سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری برای ورود به فصل زمستان اعلام کرد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و تمامی ماشین آلات شهرداری و پیمانکاران تحت پوشش مجموعه در آماده باش کامل هستند.

کهنوجی بر ضرورت فرهنگسازی مدیریت پسماند توسط مردم تأکید کرد و افزود: شهروندان چشم ناظر شهرداری باشند و مشکلات و درخواست های خود را به سامانه 137 گزارش دهند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 7000 متر مربع از کانال های آب زیرزمینی رفسنجان در آستانه فصل زمستان

لایروبی 7000 متر مربع از کانال های آب زیرزمینی رفسنجان در آستانه فصل زمستان